English

۱۶۰ نفر از نمایندگان در مورد هفته کتاب ییانیه صادر کردند

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۶۰ نفر از نمایندگان را در مورد هفته کتاب قرائت نمود.

 ۱۶۰ نفر از نمایندگان در مورد هفته کتاب ییانیه صادر کردند
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن دهنوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را با امضای ۱۶۰ نفر از نمایندگان درباره هفته کتاب قرائت کرد که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

آغاز سی و یکمین دوره هفته کتاب و روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار فرصت مبارکی است برای علاقمندان به فرهنگ ایران اسلامی تا به تلاش کسانی بیاندیشیم که میراث فکری، ادبی و هنری بزرگان این مرز و بوم را در قامت کتاب فراهم آمده است به عموم مردم عرضه می‌کنند. این سپاسگزاری فراتر از شعار و مناسبت‌های تقویمی است و نشانه همراهی مدیران با خدمتگزاران عرصه عملی فرهنگ و اجتماع است.

این روز و هفته گرامی که با یادآوری مقام علمی و معنوی مفسر کبیر قرآن علامه طباطبایی نیز همراه است، ارزش کار کتابداران را به عنوان مشاوران آگاه و امین مردم کتاب‌خوان بیشتر از پیش معرفی می‌کند. ارائه خدمت فکری و فرهنگی کتاب محور به اعضای کتابخانه های عمومی به ویژه کودکان و نوجوانان، ارج و احترام کار در کتابخانه و لزوم توجه به شبکه گسترده کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی - فرهنگی را یادآوری می‌کند.

اصالت فرهنگ در تعالیم اسلامی نیز کتابخانه را در چنان موقعیت مهمی قرار می‌دهد که بتوانیم حضور مسئولانه در آن را مصداق بارز کار فرهنگی جهادی بنامیم، لازمه این حساسیت و ضرورت، توجه هر چه بیشتر مدیران و مسئولان به ارزش‌های فرهنگی برآمده از کتاب، کتابخوانی و کتابخانه است.

ما نمایندگان ملت شریف ایران ضمن تبریک این مناسبت به همه اصحاب کتاب و کتابخانه، هم صدا با رهبر آگاه و فرزانه انقلاب اسلامی، پیشگامی این عزیزان در معرفی و ترویج آرمان‌های فرهنگی نظام اسلامی را ارج می نهیم و همان گونه که معظم له در دیدار با مسئولان کتابخانه ها و کتابداران فرمودند؛ ان‌شاء‌الله خداوند متعال شماها را موفق و موید بدارد، ما از زحماتتان تشکر می‌کنیم، از آنچه که اتفاق افتاده خرسندیم و توقع ما این است که آنچه را که انجام دادید ان‌شاء‌الله به اضعاف مضاعف آنها را زیاد کند. خداوند شما را کمک کند و ان‌شاء‌الله مشمول دعای خیر حضرت بقیه الله باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه