English

اقدام جدید فیلم‌نت به مناسبت هفته کتاب؛

فیلم ببینید و کتاب گوش کنید/ عرضه کتاب صوتی ۳ شاهکار از ادبیات و سینمای جهان

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نسخه صوتی سه کتاب مطرح ادبیات جهان در کنار فیلم‌های سینمایی اقتباس شده از آنها در فیلم‌نت عرضه شد.

فیلم ببینید و کتاب گوش کنید/ عرضه کتاب صوتی 3 شاهکار از ادبیات و سینمای جهان
به گزارش خبرگزاری موج

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پلتفرم فیلم‌نت با همراهی اپلیکیشن نوار سه فیلم سینمای جهان که فیلمنامه آنها اقتباسی از آثار مطرح ادبیات جهان هستند به همراه نسخه صوتی این کتاب‌ها را عرضه کرد. 

فیلم‌های ماتیلدا، پدرخوانده 1 و رهایی از شاوشنک سه اثری هستند که از چهارشنبه 24 آبان 1402 و به مدت 14 روز عرضه شده‌اند.

فیلم های سینمایی «پدر خوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا با بازی آل پاچینو، دایان کیتون، مارلون براندو و ...، «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت با بازی تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتن و...، «ماتیلدا» ساخته دنی دویتو با بازی دنی دویتو، مارا ویلسون، رئا پرلمان با دوبله و زیرنویس فارسی به همراه فایل صوتی کتاب های آنها در بخش «سینما و کتاب» فیلم‌نت عرضه شده اند.

«ماتیلدا» نوشته رولد دال با ترجمه پروین علی‌پور و گویندگی نرگس آهازان و پیمان قریب‌پناه، «پدرخوانده» نوشته ماریو پوزو با ترجمه حبیب الله شهبازی و گویندگی پیمان قریب‌پناه و «رهایی از شاوشنک» نوشته استفن کینگ با ترجمه ماندانا قهرمانلو و گویندگی شهاب ایلکا از جمله کتاب‌های صوتی هستند که به همراه فیلم‌های آنها در فیلم‌نت عرضه شده‌اند.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه