English

احمد مرادی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

پیگیر حق‌ و حقوق مردم روستای ذهبدی هستیم

نماینده مردم هرمزگان از پیگیری حقوق روستاییان ذهبدی بشاگرد در مناقشه بر سر احداث نیروگاه خورشیدی در این منطقه خبر داد و گفت: در بحث اشتغال باید در وهله‌ی نخست اشتغال بومیان منطقه موردتوجه قرار گیرد.

پیگیر حق‌ و حقوق مردم روستای ذهبدی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار موج ضمن اعلام این‌که به‌محض مخابره‌ی خبر ایجاد مناقشه در منطقه‌ی ذهبدی بشاگرد پیگیر حل موضوع بوده است، بیان داشت: من معتقدم اگر اراضی متعلق به مردم است باید حق‌وحقوقشان به‌صورت کامل تحقق یابد و مطمئناً از مجرای قانونی این موضوع قابل‌پیگیری است.

وی با اشاره به این‌که احداث پروژه‌ای همچون نیروگاه خورشیدی سبب ایجاد توسعه در منطقه بشاگرد خواهد شد، افزود: در بحث اشتغال نیز باید در وهله‌ی نخست اشتغال بومیان منطقه موردتوجه قرار گیرد و منافع مردم می‌بایست در اولویت باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از همین رو نیز به‌محض این‌که در جریان این تنش قرار گرفتم به فرماندار این شهرستان تأکید کردم که مسئله را با دقت بررسی کند و امیدوارم این پروژه‌ در منطقه با کمترین تنش اجرا شود و ثمرات آن شامل مردم بشاگرد شود.

وی در پاسخ به این‌که آیا جانمایی این طرح اشتغال‌زا به‌صورت صحیح صورت پذیرفته است، بیان داشت: در بحث جانمایی اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم و افرادی که جغرافیای منطقه را به‌خوبی می‌شناسند باید راجع به آن اظهارنظر کنند.

مرادی در پایان در خصوص اشتغالزایی این نیروگاه نیز بیان داشت: طبق صحبتی که با فرماندار بشاگرد داشتم وی اشتغال‌زایی ابتدایی این پروژه را 200 نفر اشتغال مستقیم عنوان کرد که در فازهای بعدی تا 400 نفر هم امکان اشتغال و جذب نیرو وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه