English

احمد مرادی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

تاخیر در بازپس‌گیری وام‌های بانکی باید اجرایی شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و صدمه وارد شدن به بدنه‌ی اقتصاد استان بیان داشت: بخشنامه تاخیر در بازپس‌گیری قسط‌های بانکی باید در هرمزگان اجرایی شود.

تاخیر در بازپس‌گیری وام‌های بانکی باید اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با موج در رابطه با اجرای طرح تاخیر در پرداخت قسط های بانکی به سبب شیوع بیماری کووید 19 و اختلال در روند بسیاری از مشاغل، اذعان داشت: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی  در شرایط فعلی، کل کشور و به تبع آن مدیران بانکی استان هرمزگان نیز باید این بخشنامه را عملی کنند.

وی ادامه داد: من و استاندار هرمزگان بر کمک و پشتیبانی دولت از مجموعه‌ها و مراکزی که به مردم خدمات می‌دهند و در این ایام به دلیل شرایط بحرانی موجود تعطیل شده‌اند تاکید داریم.

مرادی بیان داشت: عملا نیاز است که مجموعه استانداری و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس پیگیر اجرایی شدن این بخشنامه باشند تا کمترین فشار به مردم و مجموعه‌های اقتصادی استان وارد شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرایی نشدن این بخشنامه در استان گفت: باید پیگیری‌های لازم را در رابطه با اجرایی شدن یا نشدن این موضوع در استان انجام دهیم و بعد از بررسی دقیق موضوع ابعاد مختلف آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه