English

احمد مرادی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

ممنوعیت ورود میهمانان نوروزی باید در اختیار مسئولان استانی باشد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌ی ارسالی به رییس‌جمهور بیان داشت: باید اختیارات لازم برای تصمیم گیری در راستای ممنوعیت ورود مسافران به هرمزگان به استاندار داده شود.

ممنوعیت ورود میهمانان نوروزی باید در اختیار مسئولان استانی باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ممنوعیت ورود میهمانان نوروزی به استان هرمزگان گفت: قاعدتا باید تصمیم گیری برای اجرای طرح ممنوعیت سفر به خود استان محول شود و از شواهد چنین بر می آید که در عمل شاهد چنین موضوعی نیستیم.

وی اظهار داشت: در شرایط بحرانی باید اختیارات لازم برای تصمیم گیری به استاندار داده شود تا بتواند به موقع تصمیمات لازم را بگیرد و مصوبات را اجرایی کند.

مرادی ادامه داد: من به ریاست جمهوری نامه زدم و درخواست کردم قبل از اینکه این بلا مانند استان های دیگر مثل قم، گیلان و مازندران دامن گیر هرمزگان هم شود، اختیارات تصمیم گیری را به خود استان بدهند تا از ورود مسافران جلوگیری شود.

وی در خصوص اختیارات کامل شورای تامین هر استان اذعان داشت: هیچ منع قانونی برای تصمیم گیری توسط استاندار وجود ندارد و آقای استاندار باید قبل از این که وضعیت بدتر شود در شورای تامین استان تصمیم گیری های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هیچ ضرورتی برای سفر در چنین شرایط بحرانی وجود ندارد و مردم باید تا بهبود یافتن اوضاع از سفر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه