English

مجلس به موضوع ثبت داشته‌های مناطق گردشگری ورود پیدا می‌کند

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اقدامات اساسی برای ثبت سریع داشته‌های معنوی مناطق و قومیت‌های مختلف کشور انجام می‌دهد.

مجلس به موضوع ثبت داشته‌های مناطق گردشگری ورود پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، میرحمایت میرزاده ، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی  گفت: لازم است در بحث تبلیغ قابلیت‌ها تلاش خود را به کار بگیریم و مجلس نیز اعتبار مناسبی برای این حوزه پیش بینی کند.

او افزود: اینکه برخی مناطق حتی اقلام کافی تبلیغاتی نداشته باشند مقبول نیست و انتظار می‌رود وزارت میراث فرهنگی برای تبلیغ جاذبه‌ها برنامه ویژه تدارک ببیند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری در استان انجام گرفته و فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

میرزاده افزود: با این وجود لازم است در راستای صیانت و معرفی میراث فرهنگی و میراث معنوی مناطق تلاش شود و مجلس اقدامات اساسی برای ثبت سریع داشته‌های معنوی مناطق و قومیت‌های مختلف کشور انجام دهد.

او با تاکید به اینکه هر یک از آثار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی مستعد برنامه ریزی است، گفت: لازم است بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فراهم شود و این موضوع باید مورد توجه وزارتخانه جدید میراث فرهنگی قرار گیرد.

نماینده مرم گرمی در مجلس شورای اسلامی دو نیاز ضروری این شهرستان را احداث موزه و برپایی نمایشگاه صنایع دستی عنوان کرد و گفت: همچنین احداث مراکز اقامتی در این شهرستان ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی