English

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌های گردشگری همدان تقویت می‌شود/مدیریت حضور گردشگر در شهر

همدان -نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری همدان تقویت می‌شود، گفت: همگرایی مجموعه‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان به تقویت گردشگری ختم می‌شود.

زیرساخت‌های گردشگری همدان تقویت می‌شود/مدیریت حضور گردشگر در شهر

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر خجسته عصر یکشنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان با بیان اینکه باید امور پیگیری شده و نقاط قوت و ضعف شناسایی شود، گفت: ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان امسال نسبت به سال گذشته متفاوت و قوی تر عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کارها بسیار خوب انجام شده و وحدت و همگرایی قابل توجهی بین تمام مجموعه ها با محوریت شهرداری و میراث فرهنگی همدان دیده می شود، گفت: نوع مدیریت در ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان برنامه ریزی شده است و پیش بینی تمام کارها صورت گرفته به طوری که حتی در زمینه ساماندهی خانه مسافرها نیز اقداماتی انجام شده است.

خجسته با بیان اینکه یک گردشگر در هنگام ورود به شهر همدان از صفر تا 100 زمان حضورش در این شهر مدیریت و برنامه ریزی شده است، گفت: نوع کار مورد قبول است و اگر طرح با شادابی دنبال شود زمینه ای برای جهش گردشگری همدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال های قبل هر مجموعه کار خود را انجام می‌داد اما امسال همگرایی ایجاد شده بین مجموعه ها به تقویت مقوله گردشگری همدان ختم خواهد شد، گفت: استان همدان با 1800 جاذبه طبیعی و توریستی با قدرت در حال مطرح شدن در دنیاست.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان به ساخت 10 هتل جدید در استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه این اقدام در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری استان همدان در حال انجام است، عنوان کرد: همدان آماده پذیرش یک میلیون مسافر و گردشگر در آینده نزدیک خواهد بود.

خجسته با بیان اینکه توسعه پایدار در استان همدان به مقوله گردشگری مرتبط است، گفت: ایجاد اشتغال از مسیر توجه به مقوله گردشگری ممکن خواهد شد.

وی با بیان اینکه همدان استانی با 7 هزار سال قدمت و 1800 جاذبه توریستی است که رها شده بود اما طی دو سال اخیر برنامه های منسجمی برای توسعه گردشگری و جذب توریست انجام شده است، گفت: باید برای جذب توریست های بین المللی نیز برنامه داشت.

وی اولویت استان همدان را توجه به گردشگری برشمرد و با بیان اینکه هر توریست در ورود به کشور 8 شغل ایجاد می کند، گفت: توریست روز به روز در حال توسعه است و همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن باید در کشور حرف برای گفتن داشته باشد.

خجسته با تاکید بر جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری همدان عنوان کرد: سرمایه گذاران کشور مایل به حضور در استان همدان هستند چراکه فضا آماده شده و تحول در زمینه گردشگری و توسعه اشتغال در این استان دور از ذهن نخواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید از موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غافل شد، گفت: از شهرداری همدان به خاطر اقدام ارزنده نصب تصاویر شهدا در معابر همدان قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه