English

رئیس سازمان صنعت و معدن از عملکرد بانک‌ها در مازندران انتقاد کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با انتقاد از عملکرد بانک‌ها درباره صنعتگران گفت: نرخ تورم بالا و سود تسهیلات بانکی اختلاف به‌وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری موج،محمد محمدپور عمرانبا اشاره به اینکه نظام بانکی ما بر مبنای درست و جدی شکل نگرفته است، خاطرنشان کرد: سود بانکی نابهنگام بوده و باید اگر تورم ما هفت درصد است سود بانکی یک درصد باشد وگرنه ساختار تولید ساماندهی نمی‌شود.

محمدپورعمران با بیان اینکه نرخ ارز در اختیار مافیای واردات است و این امر سبب می‌شود آورده خود را در بازار داخلی به فروش برساند، ادامه داد: صنعت نیازمند صدقه ارزی نیست برای حمایت از تولید داخلی باید حوزه واردات کشور محدودیت و ممنوعیت داشته باشد.

وی قاچاق کالا را از جمله موانع تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و یادآور شد: اگر ۳۰ میلیارد دلار قاچاق واردات در کشور داشته باشیم دیگر جایی برای توجه به تولید داخلی وسایل و لوازم خانگی و… باقی نمی‌ماند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندرانگفت: صنعتگران داخلی باید با رقبایی رقابت کند که ۲۵ درصد سود بانکی ندارند و مالیات سنگینی چون ما نمی‌پردازند، امیدواریم نمایندگان در برنامه ششم توسعه به این امر عنایت ویژه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه