English

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر خبر داد؛

آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در ایام تعطیلات پایانی تابستان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر ازز آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در ایام تعطیلات پایانی تابستان خبر داد.

آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در ایام تعطیلات پایانی تابستان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محسن مرادی صادق با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی نیروهای یگان حفاظت اداره کل و شهرستان های غرب استان در ایام تعطیلات پیش رو، به طور کامل در آماده باش هستند و با هماهنگی های انجام شده مقرر شد که گشت های یگان حفاظت به طور شبانه روزی از عرصه های منابع طبیعی گشت و سرکشی داشته باشند.

وی  با تسلیت سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام، ادامه داد: نیروهای منابع طبیعی هم در سطح اداره کل و شهرستان ها به صورت کامل در آماده باش هستند و تیم های گشت و مراقبت به طور منظم و مستمر اراضی ملی را رصد می کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت: هماهنگی های لازم در خصوص همکاری دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین در ایام تعطیلات انجام گرفته شد.

وی خاطرنشان ساخت: به غیر از تمهیدات در نظرگرفته شده در راستای حفاظت، از همه شهروندان، روستاییان عزیز استدعا داریم به محض اطلاع از هرگونه تخریب یا تجاوز به عرصه های ملی با شماره ۱۵۰۴و ۱۳۹ یگان حفاظت تماس حاصل نموده تا نیروهای یگان دراسرع وقت در محل حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه