English

مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد خبر داد؛

افتتاح چهار پروژه کشاورزی با اعتبار ۴۷ میلیاردی در عباس آباد

مدیر جهاد کشاورزی عباس آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، چهار پروژه کشاورزی با اعتبار 47 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح چهار پروژه کشاورزی با اعتبار 47 میلیاردی در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ابراهیم کاویانی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، چهار پروژه زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی با اعتبار 47 میلیارد و 50 میلیون ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان عباس آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل دو واحد گلخانه گل و گیاهان زینتی به مساحت 23 هزار و 215 مترمربع و با اعتبار 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 در دو روستای مشهدی سرا و بائوج خیل این شهرستان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: با افتتاح و شروع به کار این دو واحد گلخانه برای 2 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شد و سالانه 113 هزار گلدان گل و گیاهان زینتی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی افزود: دو طرح زیربنایی بخش کشاورزی نیز شامل یک پروژه سردهنه زراعی به عرض 10 متر و حوضچه آرامش به عرض 10 متر و طول 2 متر و یک طرح دیوار حائل به طول 30 متر و با اعتبار 7 میلیارد و 50 میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن و استانی در روستای پسنده علیا این شهرستان افتتاح شد.

کاویانی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه 70 هکتار اراضی کشاورزی و 65 بهره بردار روستاهای پسنده علیا و سفلی از مزایای این طرح بهره مند می شوند، گفت: جلوگیری از هدررفت آب، تسهیل در آبیاری، کاهش هزینه لایروبی، مدیریت بهینه مصرف آب و مقابله با کمبود آب زراعی از مزایای اجرای این طرح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه