English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛

افتتاح ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از افتتاح 138 پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در اصفهان خبرداد.

افتتاح 138 پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهرداد مرادمند در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح سازمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد 138 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت:  این 138 پروژه با مجموع اعتبار بالغ بر 4230میلیاردریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و بخش زیادی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تامین شده که نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش کشاورزی است.         

این مقام مسئول ادامه داد: این 138 طرح با مجموع اعتبار بالغ بر 4230میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و بخش زیادی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تامین شده که نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش کشاورزی است.

 مرادمند اضافه کرد: تعداد خانوار بهره‌بردار طرح‌های کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی بیش از سه هزار 346 خانوار هستند، همچنین با افتتاح این 138 طرح، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای 439 نفر فراهم خواهد شد و برای 202 نفر نیز تثبیت اشتغال به همراه خواهد آورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: از مجموع این طرح‌ها، تعداد 56 طرح در بخش تولیدات گیاهی، 34 طرح در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، 24 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، 6 طرح امور عشایر، 5 پروژه تحقیقات کشاورزی، 5 پروژه تعاون روستایی، 5 پروژه تولیدات دام و طیور و آبزیان و 3 پروژه مربوط به صنایع کشاورزی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه