English

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران:

مازندرانی‌ها ۳۴۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست استان سال گذشته 345 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

مازندرانی‌ها 345 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: صدقات جمع آوری شده در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر 21 درصد رشد داشته که بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمانی، فرهنگی، جهیزیه، عمرانی، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: 370 هزار صندوق صدقه در استان وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان 31 درصد است.

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره کرد و بیان داشت: بسترسازی و اجرای کد( QR) برای مشترکین صدقات در استان انجام شده است.

جلالی گفت: 230 هزار مشترک صدقات هم اکنون به این طرح پیوستند.

وی بیان داشت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد ( QR) اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: این روش یکی از راه‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها است و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان، تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه