English

افتتاح ۵ مرکز نیکوکاری توسط کمیته امداد در کردستان

به مناسبت دهه مبارک فجر پنج مرکز نیکوکاری به صورت همزمان در سطح استان کردستان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

افتتاح 5 مرکز نیکوکاری توسط کمیته امداد در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 430 مرکز نیکوکاری سراسر کشور که به صورت هم زمان و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: این مراکز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شده که پنج مرکز آن مربوط به استان کردستان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: این مراکز شامل مرکز نیکوکاری بیت الرقیه در شهرستان بیجار، مراکز نیکوکاری کوثر و برکت در شهرستان مریوان، مرکز نیکوکاری شهید قاسم سلیمانی در شهرستان دیواندره و مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی شهید قاسم سلیمانی در سنندج بوده است.

وی اظهار کرد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان و جذب کمک های خیران برای این افراد و همچنین واگذاری و سپردن امورات مربوط به مردم به خود مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ادامه داد: این مراکز توسط هیئت عامل شامل معتمدین و خیران اداره می شود و کمیته امداد نقش صدور مجوز، نظارت و راهبری را بر عهده دارد و از طریق این مراکز خیران بدون واسطه و به صورت مستقیم به نیازمندان شناسایی شده کمک می کنند.

طوسی یادآور شد: تاکنون  135  مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان ایجاد شده و خیران می توانند در قالب کمک های نقدی، غیرنقدی و خدمات درمانی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و ... به نیازمندان کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه