English

حسن بهرام‌نیا:

نظام جمهوری اسلامی ایران پس‌از انقلاب به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است

استاندار ایلام گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بالایی دست یافته‌ایم که این مهم مایه عزت و سربلندی ملت است.

نظام جمهوری اسلامی ایران پس‌از انقلاب به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به‌مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ملت ایران اسلامی دهه مبارک فجر به ویژه ۲۲ بهمن که رجعت به هویت دینی، مذهبی و استقلال مردم کشور عزیزمان است را گرامی می‌داریم.

استاندار ایلام با بیان این‌که تاریخ فراموش نمی‌کند قبل از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هویت دینی، انسانی، حقوقی و حقیقی ما زیر چکمه‌های ظلم و استبداد لگدمال شد افزود: از مصادیق این تحقیر می‌توان به قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد که براساس آن آمریکاییان علاوه‌بر به یغما بردن سرمایه‌ها، ملت ایران را نیز تحقیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت آموزه‌های دینی و رهبری عالمانه امام راحل توانستیم تاروپود استبداد و رژیم پهلوی را در هم بدریم.

استاندار ایلام افزود: این نظام که در آستانه‌ چهل و سومین سالگرد آن قرار گرفته‌ایم امروزه در همه عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد و هم چنین در جهان نیز می‌تواند خودنمایی کند.

بهرام‌نیا در ادامه به پیشرفت‌های کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری، سلامت، برق، نفت و... اشاره کرد و افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بالایی رسیده‌ایم که این مهم مایه عزت و سربلندی ملت است.

وی بیان داشت: باید برای جبران کاستی‌ها و مشکلات استان ایلام تلاش شود تا شاهد رشد و توسعه این استان شهیدپرور باشیم.

بهرام‌نیا در پایان با بیان این‌که طرح‌ها و پروژه‌هایی در دهه مبارک فجر در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد افزود: ۱۸۹ پروژه‌ عمرانی با اعتبار ۱۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال و ۵۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲ هزارو ۸۴۹ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۱ هزار و ۸۹۰ نفر طی این دهه کلنگ‌زنی یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه