English

پیام تبریک روابط عمومی اوقاف اصفهان به مناسبت آغاز دهه فجر

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت آغاز دهه فجر پیامی را صادر کرد.

پیام تبریک روابط عمومی اوقاف اصفهان به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت سالگرد چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، پیامی را صادر کرده است که متن آن در ادامه آورده شده است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان‌ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد.

پشتوانه مردمی این نهضت عظیم، خون‌های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرار آرمان‌های متعالی این انقلاب نثار شده و امروز در چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب، بار دیگر اثبات می‌گردد که ملت شریف و سرافراز ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از استقلال، آزادی، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

و اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

 و البته بر همه ما مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

از این رو با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و انقلابی استان اصفهان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در برنامه‌های این دهه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه