English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

افتتاح ۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب همزمان با دهه فجر در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از افتتاح 6 طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در اصفهان خبر داد.

افتتاح 6 طرح بزرگ آب و فاضلاب همزمان با دهه فجر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی بیان داشت: ۶ طرح بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آماده افتتاح و بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر است.

وی گفت: این طرح ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه ای بالغ بر 331 میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

هاشم امینی افزود: این طرح ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

وی گفت: خط اضطراری آبرسانی به اصفهان بزرگ به طول ۱۲٫۳ کیلومتر و قطر ۱۴۰۰ میلیمتر، مرحله اول طرح آبرسانی به شهرهای باغبهادران و باغشاد و روستاهای مسیر به طول ۱۸ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر، طرح آبرسانی دهاقان به طول ۴۷ کیلومتر و قطر ۳۰۰ میلیمتر و طرح آبرسانی مورچه خورت به طول ۴۴ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیمتر، مهم ترین این پروژه هاست که با هدف تامین آب شرب پایدار مشترکین ساکن در این مناطق اجرا شده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: علاوه بر این، آزمایشگاه فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه های فلمن با هدف پایش نمونه های میکروبی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی مناطق غربی و شمالی استان اصفهان و آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب جنوب از دیگر طرح هایی است که آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه