English

مدیرکل بندر امیرآباد اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی احداث ۷۵۱۸ میلیارد ریال از پروژه های بندر امیرآباد در دهه مبارک فجر

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت کلنگ 9 پروژه در بخش های خدماتی، توسعه ای، زیرساختی و سرمایه ای با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 518 میلیارد ریال در بندر امیرآباد به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث 7518 میلیارد ریال از پروژه های بندر امیرآباد در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بنادر در اشتغالزایی پایدار و ایجاد بسترهای لازم جهت جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث 9 پروژه دولتی و بخش خصوصی همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر به ارزش 7 هزار و 518 میلیارد ریال با فرمان ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی در بندرامیرآباد به زمین زده شد.

وی ادامه داد: از این میزان 3 هزار و 270 میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و 4 هزار و 248 میلیارد ریال دیگر نیز مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

مدیرکل بندر امیرآباد اولویت اصلی این بندر را در بهره گیری مناسب از سرمایه گذاری های صورت گرفته، ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای 338 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی در پایان احداث مخازن روغن خوراکی، ساخت 5 باب کارخانه تولید خوراک دام، سویا و آرد بلغور و اجرای شبکه اطفاء حریق بندر را بخشی از پروژه هایی برشمرد که امروز همزمان با دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد کلنگ زنی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه