English

محسن زنگنه:

کشمکش های سیاسی موجب شده از ظرفیت ها استفاده نشود

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس بیان کرد: به مردم نوید می دهیم که هر ماه یک اقدام بزرگ و اساسی در حوزه های آغاز یا افتتاح پروژه داریم.

کشمکش های سیاسی موجب شده از ظرفیت ها استفاده نشود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: از یک سال و نیم قبل از همه حواشی سیاسی پرهیز کردیم و تمرکز ما ایجاد اشتغال بوده و هم اکنون پروژه های بزرگی در این منطقه در دست اقدام است.

زنگنه  این سخنان را در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تعمیرات بازسازی و نوسازی واگن باری در تربت‌حیدریه بیان کرد و ادامه داد: به مردم نوید می دهیم که هر ماه یک اقدام بزرگ و اساسی در حوزه های آغاز یا افتتاح پروژه داریم و با حضور فرماندار جدید تربت‌حیدریه این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس همچنین اظهار کرد: کشمکش های سیاسی همواره کشور را رنج داده و موجب شده است از ظرفیت ها استفاده نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مشکلات پایانه راه آهن تربت‌حیدریه جاده دسترسی به ایستگاه آن است که باید هرچه سریعتر احداث شود زیرا در حال حاضر دسترسی مردم به ایستگاه راه آهن تربت‌حیدریه بسیار مشکل است و باید مسیر طولانی برای رسیدن به آن بپیمایند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه ، زاوه و مه‌ولات در مجلس تصریح کرد: تربت‌حیدریه در حوزه ریلی توانمندی های بسیار دارد و ایستگاه راه آهن این شهرستان ۵۰۰ کیلومتر از مسیر ریلی شرق کشور را مدیریت می کند و ما بیشترین بارگیری را در حوزه ریل باری در این ایستگاه داریم که مقام سوم کشور را از نظر  بارگیری دارد.

زنگنه در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: از شرکت احیا و ریل سپاهان تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم ساخت واگن را هم به کارخانه تعمیرات بازسازی و نوسازی واگن باری بیفزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی