English

مهدی جمالی:

پرداخت هفت میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی بجستان

مسوول نمایندگی میراث‌ فرهنگی بجستان بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد کسب و کار خانگی است و تاکنون ۲۴ طرح مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کرده اند.

پرداخت هفت میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی بجستان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی جمالی مسوول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بجستان در استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پرداخت هفت میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان بجستان.

جمالی در ادامه این خبر یادآور شد و گفت: تاکنون ۲۴ طرح مشاغل خانگی در حوزه صنایع‌ دستی شهرستان در رشته‌های گلیم و جاجیم بافی، پارچه‌ بافی، طراحی سفال، ساز و سنتور، سرامیک و سفال برای اخذ تسهیلات بانکی تایید شده است.

مسوول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بجستان ادامه داد: تاکنون ۱۴ طرح به بانک‌های عامل معرفی و مبلغ هفت میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی و گردشگری این شهرستان پرداخت شده است.

وی همچنین در مورد افزایش سهمیه این شهرستان متذکر شد: سهمیه امسال این اداره برای ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه رصد ۲۰ نفر بوده که تاکنون ۳۱ پرونده در این زمینه تشکیل شده و در حال ثبت است.

جمالی در خاتمه این خبر تاکید کرد: یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد کسب و کار خانگی است که از جمله مزایای آن به‌ ویژه برای بانوان ایجاد توازن بین مسوولیت خانوادگی و اشتغال آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه