English

علی انصاری:

پرداخت تسهیلات اشتغال به قشرهای آسیب پذیر تسریع می شود

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با بانک ها، پرداخت تسهیلات به قشر آسیب پذیر جامعه تسریع می شود.

پرداخت تسهیلات اشتغال به قشرهای آسیب پذیر تسریع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی انصاری ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال استان بر پیگیری دستگاههای حمایتی از بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات ابلاغی اشتغال به جامعه هدف تاکید کرد.

وی گفت: تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد آسیب پذیر علاوه بر اشتغال و درآمدزایی برای فرد در رشد تولید، بازگشت منابع بانکی و کاهش تورم تاثیرگذار است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستگاهها، آن دسته از افرادی را که دارای شرایط اخذ تسهیلات نیستند، حذف و در اسرع وقت افراد دارای شرایط را جایگزین کنند تا جذب تسهیلات ابلاغی به میزان حداکثری انجام شود.

انصاری مراقبت از انحراف تسهیلات دریافتی از سوی دستگاههای مرتبط را یادآور شد و گفت: دستگاهها باید برگشت تسهیلات به بانک ها و قرار گرفتن تسهیلات در بخش تولید را مد نطر قرار دهند تا تسهیلات به نحو شایسته اثرات خود را در بخش تولید و اشتغال و رونق اقتصادی نشان دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه