English

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

پرداخت ۱۴ هزار میلیاردی تسهیلات به کشاورزان مازندرانی/ بهره مندی ۱۶ هزار تولیدکننده

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 14000 میلیارد ریال اعتبار به 16 هزار و 322 بهره‌بردار بخش کشاورزی از سوی بانک های عامل پرداخت شد که از این میزان حدود 83 درصد اعتبار پرداخت شده توسط بانک کشاورزی بوده است.

پرداخت 14 هزار میلیاردی تسهیلات به کشاورزان مازندرانی/ بهره مندی 16 هزار تولیدکننده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین نگهدار اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و با توجه به محدودیت ها در تخصیص اعتبار، جلسه ای با حضور مدیر اعتباری بانک کشاورزی تشکیل شد تا مسائل و مشکلات پیش روی متقاضیان در اخذ تسهیلات بانکی اعم از تسهیلات تبصره 18، بسته رونق تولید، خط اعتباری مکانیزاسیون و کمک‌های فنی و اعتباری محصولات زراعی و باغی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی تسهیل شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان ساخت: امسال 14000 میلیارد ریال اعتبار به 16 هزار و 322 بهره‌بردار بخش کشاورزی از سوی بانک های عامل پرداخت شد که از این میزان حدود 83 درصد اعتبار پرداخت شده توسط بانک کشاورزی بوده است.

وی گفت: برای تأمین علوفه دامی واحدهای دامداری روستایی و عشایری استان، 175 میلیارد ریال تسهیلات 11 درصدی به صورت اعطای کارت و ثبت نام در سامانه سیتا تخصیص یافت و با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی اعتبارات بین بهره برداران توزیع شد.

نگهدار بیان داشت: به دلیل حجم بالای درخواست متقاضیان، نسبت به افزایش اعتبار از وزارت جهاد کشاورزی اقدام شده است و تاکنون در سطح استان برای 597 دامدار مبلغ 189 میلیارد ریال کارت اعتباری صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه