English

اختصاص ۳۵۰۰ میلیارد تومان به ۴۱ طرح بزرگ صنعتی و معدنی اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۴۱ طرح بزرگ صنعتی و معدنی استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۳۵۰۰ میلیارد تومان به ۴۱ طرح بزرگ صنعتی و معدنی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: بخش صنعت و معدن بیشترین سهم از اعتبارات سفر ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده و بخش گردشگری و کشاورزی در رتبه‌های بعدی است.

وی تصریح کرد: پالایشگاه غلات با ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب کنسرسیوم بانکی مشارکت ۳ بانک تجارت، کشاورزی و صنعت بزرگترین این طرح‌ها با یک هزار نفر اشتغال جدید است و در مجموع ۴۱ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفر از تسهیلات بانکی مصوب سفر بهره مند می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت و تأکید استاندار محترم تسهیلات تبصره ۱۸ فقط به صنایع با اولویت بیشترین ایجاد اشتغال اختصاص می‌یابد، افزود: بانک سپه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بدون نیاز به مجوز‌های خاص استانی و کشوری مشارکت می‌کند و تسهیلات لازم را پرداخت می‌کند.

عبداللهی عابد از ارجاع ۱۲ طرح برای اختصاص ۸۹۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک توسعه تعاون خبر داد و بر همکاری همه بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی جهت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.

در این جلسه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته و پرداخت تسهیلات بانکی ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی