English

یحیی نجار قابل:

تاسیسات گردشگری سرعین از تسهیلات بنیاد برکت بهره مند می شوند

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی شهرستان سرعین گفت: تاسیسات گردشگری سرعین از تسهیلات نوسازی و استانداردسازی بنیاد برکت بهره‌ مند می ‌شوند.

تاسیسات گردشگری سرعین از تسهیلات بنیاد برکت بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یحیی نجار قابل ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان سرعین در بازدید از تاسیسات گردشگری سرعین که با حضور تسهیل‌گر بنیاد برکت انجام شد، گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده با بنیاد برکت، در راستای حمایت از تاسیسات گردشگری این شهرستان، این مراکز و تاسیسات از تسهیلات بنیاد برکت بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین با اشاره به تامین این تسهیلات از محل اعتبارات بنیاد برکت بیان کرد: تسهیلات اعطایی بنیاد برکت برای استانداردسازی و نوسازی تجهیزات مراکز و تاسیسات گردشگری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات این بنیاد 500 میلیون ریال است، گفت: با تعامل و رایزنی که انجام دادیم این تسهیلات را تا سقف یک میلیارد ریال به تاسیسات گردشگری شهرستان که توجیه لازم را دارند، پرداخت خواهیم کرد.

نجار قابل ادامه داد: طی بازدیدی که به همراه تسهیل‌گر بنیادبرکت از تاسیسات گردشگری شهرستان انجام می‌شود توجیه‌دار بودن این تاسیسات بررسی و پس از تائید تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنها پرداخت می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه