English

افزایش ۴ برابری سهم کردستان از تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سهم استان در تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه 1400 در بخش صنعت نسبت به سال گذشته چهار برابر شده و به 450 میلیارد تومان رسیده است.

افزایش 4 برابری سهم کردستان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پیمان الماسی صبح امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: میزان این سهم از منابع اعتباری که در قالب تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد در بخش صنعت استان بیش از 400 میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: این میزان تسهیلات به پروژه‌های صنعتی بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان پرداخت می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: میزان سهم استان از تسهیلات تبصره 18 در قانون بودجه سال‌های 1398 و 1399، 112 میلیارد تومان بود و امسال این مبلغ 4 برابر شده و به 450 میلیارد تومان رسید.

الماسی نرخ سود این تسهیلات را 12 درصد عنون کرد و ادامه داد: تا کنون 40 مورد به مبلغ 300 میلیارد تومان در کمیته‌های تخصصی برای دریافت این تسهیلات بررسی و به کمیته استانی معرفی شدند که بعد از تایید از سوی این سازمان به بانک‌ها معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال مالی جاری فرصت بهره‌مندی از این تسهیلات را داریم، یادآور شد: مراحل دریافت این تسهیلات بدین گونه است که متقاضیان از طریق سایت بهین یاب ثبت نام کرده و سازمان صمت بعد از بررسی لازم در کمیته کارشناسی موضوع را مطرح و آنگاه واحدها را به کارگروه استانی معرفی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه