English

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

۱۴۳ کشاورز بابلی برای دریافت کشاورز کارت به بانک معرفی شدند

مدیر جهاد کشاورزی بابل از معرفی 143 دامدار بابلی به بانک کشاورزی برای بهره مندی از تسهیلات دامدار کارت خبر داد.

143 کشاورز بابلی برای دریافت کشاورز کارت به بانک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: تاکنون 562 دامدار بابلی برای برخورداری از تسهیلات دامدار کارت در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 143 دامدار این شهرستان برای بهره مندی از تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی شدند، ادامه داد: برای 6 دامدار این شهرستان یک هزار و 785 میلیون ریال دامدار کارت صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه صدور دامدار کارت به دامداران برای تأمین سرمایه در گردش کمک می‌کند تا بتوانند از طریق آن نهاده‌های دامی مورد نظر خود را خریداری کنند، تصریح کرد: سقف پرداخت تسهیلات دامدار کارت برای هر دامدار 500 میلیون ریال بوده که در قالب دامدار کارت به دام های هویت دار پلاک کوبی اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب و صدور است.

وی با بیان اینکه زمان باز پرداخت تسهیلات حداکثر یکسال با کارمزد 11 درصد است، یادآور شد: دامداران و عشایر این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تأمین سرمایه در گردش نهاده های دامی خود اقدام کنند و پس از دریافت برگه ثبت نام جهت اقدامات بعدی به این مدیریت مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه