English

دامدار کارت؛ جدیدترین اقدام بانک کشاورزی برای کمک به تأمین نقدینگی دامداران کشور

بانک کشاورزی در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهادهای دامی، دامدار کارت، در اختیار دامداران استان قرار می‌دهد.

دامدار کارت؛ جدیدترین اقدام بانک کشاورزی برای کمک به تأمین نقدینگی دامداران کشور

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، این کارت اعتباری دامدار کارت ، با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران، برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر می‌شود و در مرحله نخست اجرای این طرح، ۲۰ هزار میلیارد ریال با نرخ ترجیهی ۱۱ درصد پرداخت خواهد شد.

دامداران روستایی و عشایری که به بانک معرفی می‌شوند، می‌توانند متناسب با نیاز خود، تسهیلاتی به مبلغ ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال با کمترین تشریفات و در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.

گفتنی است؛ در سال گذشته نیز، با اقدامی مشابه و در قالب کشاورز کارت، هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ترجیهی، در اختیار زارعین کشور قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    انقدر روند دریافت کارت مزخرف برو بیا داره که ادم پشیمان میشه از گرفتن ش تنها کاری که کردن جیب خود بانک ها پر میشه والا خرید نهاده دامی که به اون ماسه بادی اضافه می کنند وبه خورد دامدار بدبخت می دهن هیچ سودی نداره جز برای فروشندگان نهاده دامی و خود بانک ها رفتم وام بگیرم با سند کشاورزی می گفتن ۴تومن برای هر هکتار باسود۱۸ درصد و۸ ماهه باز پرداخت این چه سودی برای کشاورز دیم کار داره لعنت برشما مسولین

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه