English

احمد داوطلب زرقی:

توزیع نهاده‌های دامی در خراسان رضوی،۵۰ درصدی افزایش داشته است

مدیر دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: توزیع نهاده‌ها به ویژه در دام سبک به ارائه بیمه نامه منوط شده است و وجود دلالان و واسطه‌ها باعث بروز پاره‌ای از چالش‌ها شده که تلاش می‌کنیم این مشکلات را کاهش دهیم.

توزیع نهاده‌های دامی در خراسان رضوی،۵۰ درصدی افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد داوطلب زرقی مدیر دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جلسه ای عنوان کرد: با هدف بررسی نحوه توزیع نهاده‌های دامی شهرستان سبزوار و رصد و پایش آمار بیمه شده و دام موجود، جلسه‌ای با حضور مدیر دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.

داوطلب زرقی در ادامه این خبر افزود: با بیان اینکه بروز خشکسالی و کمبود علوفه ناشی از آن و مشکلاتی دیگر از جمله عدم تطبیق دام بیمه شده با تعداد دام موجود شهرستان از مهمترین چالش‌های موجود در خصوص توزیع عادلانه‌ی نهاده‌های دامی است

مدیر دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: توزیع نهاده‌ها به ویژه در دام سبک به ارائه بیمه نامه منوط شده است و همچنین وجود دلالان و واسطه‌ها باعث بروز پاره‌ای از چالش‌ها در فرآیند توزیع نهاده‌های دامی می‌شود که تلاش می‌کنیم با هم افزایی و همراهی دامداران، تشکل‌های دامی و به خصوص استفاده از ظرفیت نهاد مردمی بسیج این مشکلات را کاهش دهیم.

وی در ادامه متذکر شد: با تمهیدات اندیشیده شده در شش ماهه‌ نخست امسال توزیع نهاده‌ها در بین دامداران ۵۰ درصد افزایش داشته است که ۴۸درصد نهاده‌ها به صورت خام و ۵۲ درصد به صورت کنسانتره دامی توزیع شده است.

سرهنگ ارغیانی نماینده‌ بسیج ناحیه‌ مقاومت سپاه پاسداران شهرستان سبزوار آمادگی بسیج در این جلسه یادآور شد: برای مساعدت در فرآیند نظارت بر توزیع نهاده‌ها اعلام کرد و گفت: برای احقاق حقوق مردم و مبارزه با سودجویان در کنار جهاد کشاورزی هستیم.

سرهنگ ارغیانی همچنین گفت: نظارت بیشتر بر عملکرد کارگزاران بیمه و انجام تمهیداتی که باعث عدم تکرار دوباره‌ بیمه یک دام گردد و همچنین منطقه بندی حوزه‌ فعالیت هر کارگزار بیمه به نحوی که مسئولیت او در حوزه‌ تحت تصدی قابل ارزیابی باشد از جمله مسائلی است که باید همچنان با جدیت بیشتری دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه