English

در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری مازندران از بندرامیرآباد بهشهر تأکید شد:

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبار

رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان و دادستان بهشهر در بازدید سرزده از بندر امیرآباد با اظهار تأسف و ناراحتی از مشکلات و وضعیت دامداران در پی افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در راستای حل این مشکلات تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد در حالی که دامدارن و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچار مشکلات فراوانی شده اند و اینجا می بینیم بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از 2 سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

 رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دادستانی مرکز استان و بهشهر با هرگونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان مازندران باید در مدت یک ماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

وی تصریح کرد: 17 آذرماه در بازدید دیگری، پیگیر وعده ها و تعهدات امروز خواهیم شد و باید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه