English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

از کشف انواع قاچاق تا دستگیری سارقان توسط پلیس هوشیار مازندران

اخبار کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران را می توانید در قالب بسته خبری موج مازندران در زیر بخوانید.

از کشف انواع قاچاق تا دستگیری سارقان توسط پلیس هوشیار مازندران

شارژ کپسول گاز خودرو با 10 کیلو تریاک در آمل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ ذات اله رضوانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: عناصر تهیه و توزیع موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی رانا در سطح شهر اقدام به فروش مواد مخدر می کردند، توسط مأموران شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: مأموران پلیس موادمخدر در عملیات پیچیده اطلاعاتی و اصل غافلگیری با هماهنگی قضائی، خودروی متهم را در محور هراز توقیف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، 10کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در قسمت کپسول ال پی جی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ رضوانی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

کشف 80 هزار قلم لوازم آرایش قاچاق در بابلسر

سرهنگ حسین زارع اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید ملی و مقابله با قاچاق کالا و مبارزه با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات شناسایی، متوجه ورود لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق و فاقد مدارک به صورت غیر قانونی به شهرستان بابلسر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از یک انبار محل نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی اقدام که در نتیجه تعداد 80 هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی و قاچاق را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

وی عنوان داشت: قاچاق کالا خصوصاً کالاهای سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

 

فرجام کار سارقان منزل و موتور در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی بیان داشت: در این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، مأموران پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 سارق منزل و موتور در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصریح کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به 8  فقره سرقت منزل و 3 فقره سرقت موتور اعتراف کردند.

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که پلیس به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

 

کشف 4 کیلوگرم موادمخدر از سوداگر مرگ در رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان از فعالیت یک نفر از سوداگران مرگ که با تهیه مقادیری مواد مخدر در شهر رامسر اقدام به خرده فروشی می کرد، با خبر شدند.

وی گفت: مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم، در نهایت با هماهنگی های قضائی وی را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی رامسر با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، 4 کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان ساخت: متهم پس از دستگیری و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای را مشارکت مردم با پلیس اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند.

 

دستگیری سارق سیم و کابل با 12 فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، مأموران  پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شدند.

فرمانده انتظامی نوشهر  با اشاره به اینکه مأموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم تاکنون به 12 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از مخقیگاهش مقادیری اموال مسروقه کشف که پس از تشکیل پرونده قضائی روانه زندان گردید.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این راستا مأموران با انجام اقدامات پلیسی، 2 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 8 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته  و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 12 بلوار کشاورز قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

کشف 53 هزار لیتر مازوت قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه دو دستگاه خودرو سوخت رسان مازوت، خارج از استان به نکا طی مسیر می کنند، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی از کارکنان مجرب اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به ورودی شهر نکا اعزام که در نهایت هر دو دستگاه تانکر در یکی از خیابانهای فرعی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی نکا گفت: در بازرسی اولیه از هر دو تانکر سوخت، مقدار 53 هزار لیتر سوخت ناخالص قاچاق کشف شد که با انجام تست آزمایشگاهی توسط شرکت نفت وجود ناخالصی با درجه خیلی زیاد تأیید شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت مکشوفه تحویل شرکت نفت شد، خاطرنشان ساخت: خودروها به پارکینگ انتقال و متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه