English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

دستبند قانون بر دستان تبهکاران

با تلاش شبانه روز پلیس مازندران، تبهکاران و مخلان نظم و امنیت عمومی و اقتصادی شناسایی و دستبند قانون بر دستان آنها زده شد.

دستبند قانون بر دستان تبهکاران

بازداشت سارقان باطری خودروهای سنگین در آمل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و لوازم یدکی خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های اطلاعاتی انجام شده، کارآگاهان اداره تجسس کلانتری 12 آمل موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 50 عدد باطری خودروهای سنگین کشف شد.

وی خاطرنشان ساخت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 82 فقره سرقت باطری و لوازم یدکی خودروهای سنگین در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، هشدارهای انتظامی را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

اعتراف به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در قائم شهر

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای و سابقه دار در این شهرستان شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم را در یک عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان ساخت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی افزود: شهروندان، هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

کشف هروئین از سوداگر مرگ در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش هایی از شهروندان مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک قاچاقچی موادمخدر از استان همجوار به شهرستان نوشهر، بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر نوشهر قرار گرفت.

وی افزود: طی برنامه ریزی و هماهنگی با مرجع قضائی، محل تردد فرد مورد نظر شناسایی، که سرانجام خودروی حامل متهم در ابتدای ورودی شهرستان نوشهر متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کیف دستی همراه این توزیع کننده مواد مخدر، موفق به کشف یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین شدند.

سرهنگ درویشی در پایان با تأکید بر مبارزه فراگیر و قاطع این پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستبند قانون بر دستان سارقان مزارع کشاورزی در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، 3 سارق حرفه و دارای سابقه سرقت را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 26  فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده رفت و آمدهای مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

توقیف خودرو حامل چوب قاچاق در میاندورود

سرهنگ مجید باقری جامخانه با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی گهرباران به منظور مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی، حین گشت‌زنی در جاده گهرباران به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق، از معرفی متهم 43 ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را 270 میلیون ریال اعلام کردند به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران کلانتری11 آمل به همراه مأموران اداره برق شهرستان، محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند، گفت: در بازدید از محل فعالیت آنان تعداد 11 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش بالغ بر 6 میلیارد ریال کشف شد.

وی در خاتمه تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه