English

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر:

قاچاق چوب در غرب مازندران با همکاری نیروی انتظامی کمتر احساس می شود

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران- نوشهر گفت: خوشبختانه قاچاق چوب در غرب مازندران با همکاری مؤثر نیروی انتظامی کمتر احساس می شود.

قاچاق چوب در غرب مازندران با همکاری نیروی انتظامی کمتر احساس می شود

 به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محسن مرادی صادق در دیدار با فرمانده جدید ناحیه انتظامی شهرستان رامسر، ضمن تبریک هفته ناجا یاد و خاطره شهدای انتظامی را گرامیداشت و از همکاری مجموعه نیروی انتظامی در انجام مأموریت های حفاظتی منابع طبیعی قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه قاچاق چوب در غرب مازندران با همکاری مؤثر نیروی انتظامی کمتر احساس می شود.

وی نقش نیروی انتظامی را در راستای حفاظت هر چه بیشتر عرصه های منابع طبیعی مهم بر شمرد و ادامه داد: با حضور این نیرو می توانیم در انجام مأموریت ها موفق تر عمل کنیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر گفت: شرط حفظ منابع طبیعی فرهنگ سازی بین اقشار جامعه و حمایت سایر دستگاه ها مانند نیروی انتظامی است.

در این دیدار سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر نیز از نقش نیروی انتظامی، واحد اجرایی قضایی و پلیس پیشگیری شهرستان در اجرای احکام قضائی قدردانی کرد و افزود: جلوگیری از تجاوز به عرصه های منابع ملی مورد تأکید همه است..

یاسر منتظری تصریح کرد: با همکاری دستگاه های قضائی و انتظامی می توانیم تجاوزات و تخلفات حوزه منابع طبیعی را کاهش دهیم.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان رامسر هم در سخنانی از حضور مسئولین منابع طبیعی غرب استان و شهرستان تشکر و قدردانی کرد و بر آمادگی نیروی انتظامی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در حفظ انفال و منابع ملی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه