English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین و بزرگترین پویش مجازی قرآنی ویژه ماه رمضان

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: نخستین و بزرگترین پویش مجازی قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان به نیابت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت کمیته امداد مازندران برگزار می شود.

برگزاری نخستین و بزرگترین پویش مجازی قرآنی ویژه ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی با اعلام این خبر اظهار داشت: این پویش در کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت برگزار می شود‌.

وی ادامه داد: کلاس هایی مانند برگزاری کلاس های اذان و مداحی ویژه پسران، قرائت روخوانی و حفظ قرآن کریم برای مددجویان تحت حمایت برنامه ریزی شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان داشت: کلاس قرائت روخوانی قرآن کریم ویژه بانوان و نوجوانان و حفظ روخوانی قرآن برای کودکان نیز از جمله برنامه های است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس فهم قرآن کریم سوره مبارکه حمد، تداوم کلاس قرائت و حفظ و ترتیل و اذان قرآن کریم برای مددجویان از دیگر برنامه ها می باشد.

معافی گفت: افراد شرکت کننده در این کلاس ها شامل پسران، نوجوانان، کودکان، بانوان و دختران تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری منحوس کرونا کمیته امداد مازندران در حوزه فرهنگی تلاش می کند تا برنامه های مختلفی را به صورت مجازی در راستای ارتقاء بینش مددجویان اجرا کند که برگزاری پویش بزرگ مجازی قرآنی یکی از آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه