English

محمد عیدی خبر داد:

برگزاری ۹۵ عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی ویژه هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

برگزاری 95 عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد عیدی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و رعایت فاصله گذاری فیزیکی 95 عنوان برنامه مجازی در هفته فرهنگی اصفهان در 4 محور سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی برگزار می شود.

وی گفت: امسال برنامه های ویژه هفته فرهنگی اصفهان توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با شعار " شهری که دوستش دارم" به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

عیدی با اشاره تقارن هفته فرهنگی اصفهان و  ماه مبارک رمضان ادامه داد: برنامه هایی که برای این هفته تدارک دیده شده، هفته فرهنگی و ماه رمضان را پوشش می دهد، چون شعائر و مناسک دینی از یک سو و باورهای پردوام مذهبی از سوی دیگر در صورت بندی هویت ما نقش بسیار تعیین کننده دارد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: برنامه های این هفته  مشخصه های هویتی جهانشهر اصفهان را در دو بخش فرهنگ عامه(فولکلور) و فرهنگ کارشناسی باز نمایی کرده و به چهار محور سلامت جسمی ،روانی، اجتماعی و معنوی که موجب نشاط اجتماعی می شود، توجه ویژه ای خواهد داشت.

عیدی با بیان اینکه در این هفته بیش از 95 عنوان برنامه به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: جشنواره "آوای خواجو" به منظور شناسایی استعدادهای خوانندگی، "گنج موزه" جهت ارائه آثاری از گنجینه های موزه هنرهای معاصر و"مروارید فیروزه ای" برای گرامیداشت روز خلیج فارس از جمله برنامه های ویژه هفته فرهنگی اصفهان است.

وی ادامه داد: " 7 هنرمند در 7 شب" برای برگزاری مصاحبه های تخصصی با هنرمندان میانسال به صورت لایو و  "کروناآرت" جهت ارسال آثار هنرمندان دنیا در قالب عکس و پوستر، برنامه "همراه تاریخ شهر" با محوریت معرفی تاریخ شفاهی اصفهان و رونمایی از "مستند مشاغل راسته" از دیگر برنامه های این هفته است که در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره برنامه های اجتماعی و شهروندی این هفته، گفت: "شهری که دوستش دارم" با هدف ارسال عکس توسط شهروندان، "جهان در اصفهان" برای شناساندن مکان های گردشگری شهرهای خواهر خوانده اصفهان، "۱۰۰ فیلم" برنامه اکران فیلم های برگزیده حوزه کودک و نوجوان و "اصفهان گردان" با هدف نشان دادن جاذبه های گردشگری شهر در قالب تصاویر و فیلم های 360 درجه نیز در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می شود.

محمد عیدی افزود: برنامه "رسم پروانگی" برای تقدیر از کادر درمان و برنامه "دیدار با ناشناخته ها" برای شناخت ناشناخته های اصفهان برگزار می شود همچنین جشنواره عکس "مهرستان" و "سلسله نشست های روانشناسی چهل‌چراغ"، " مستندی برای شهر" و " منارجنبون" از دیگر برنامه های اجتماعی و شهروندی در هفته فرهنگی اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه های رونمایی در این هفته، گفت: پوستر جشنواره شعر و داستان  "شهر من"، "کتاب های 10 جلدی طلایی" دانش شهروندی، کتاب های فیروزه ای"پژوهش شهروندی"، کتاب های کودک و "ترانه های شهر" نیز در هفته فرهنگی اصفهان رونمایی می شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان برنامه های ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: مسابقه "معما" با هدف ایجاد سرگرمی و افزایش هوش و تمرکز و برنامه های "همراه با کاراته" و "همراه با تکواندو" جهت ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران با توجه به شعار در خانه ورزش می‌کنیم در فضای مجازی اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی