English

رئیس استانهای کمیته مچ اندازی کشور:

لیگ مچ اندازی در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود

رئیس استانهای کمیته مچ اندازی کشور گفت: لیگ مچ اندازی در سال آینده دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود.

لیگ مچ اندازی در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، خضراله رضایی با اعلام خبر بالا، اظهار داشت: این رقابت ها برای نخستین بار در سطح کشور و در دو رده آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به برگزاری لیگ خوش بین هستم، ادامه داد: رقابتهای لیگ مچ اندازی در دو رده آقایان و بانوان از خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس استانهای کمیته مچ اندازی کشورگفت: 20 اردیبهشت 1400 آخرین فرصتی است که از سوی فدراسیون برای ثبت نام تیم های مدعی حضور در این مسابقات اعلام شده است و پس از آن برنامه ریزی در خصوص اجرای رقابتهای لیگ صورت خواهد گرفت.

وی افزود: آنچه که در این میان مهم به نظر می رسد این است که ما در سال آینده، رقابتهای لیگ را با قصد انتفاع مالی ورزشکاران و مربیان خواهیم داشت و این کار بدون شک می تواند تا حدود زیادی مشکلات مادی ورزشکاران و مربیان ما را حل کند.

رضایی تصریح کرد: کمیته مچ اندازی در کنار سازمان لیگ فدراسیون نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا نخستین دوره رقابتهای لیگ با حداقل مشکلات آغاز و اجرایی شود، هرچند که باید این واقعیت را نیز بپذیریم که به برگزاری لیگ مچ اندازی آقایان و بانوان سراسر کشور بسیار خوش بین هستم.

وی در پایان گفت: با مساعدت های همیشگی محمدرضا ابوالقاسمی رئیس پرتلاش هیأت بدنسازی و پرورش اندام مازندران قرار است دو تیم از همین استان مازندران در رقابتهای لیگ مچ اندازی کشور حضور داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی