English

سرپرست شرکت گاز مازندران تاکید کرد:

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در مازندران

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به سردی هوا، مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حمزه امیر تیموری از مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد با توجه به برودت هوای سرد در شمال و شمال شرق، مدیریت مصرف و صرفه جویی را در راستای تامین گاز پایدار در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان‌ها و ادارات گفت: رعایت توصیه ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی در ادارات دولتی، امری ضروری و مهم است.

امیر تیموری افزود: براساس ماده ۴۳ قانون بودجه سال ۹۹، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند در سال جاری با راهکار‌های عملی ۱۰ درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند و برای رصد این مصوبه، شرکت گاز استان مازندران گروه پایش انرژی را تشکیل داده است.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه دمای رفاه اتاق‌ها بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد تعیین شده است افزود: استفاده از دماسنج برای تنظیم دمای اتاق، استفاده از پرده‌های ضخیم، پوشیدن لباس گرم در منزل و عایق کاری موتورخانه‌ها از ساده‌ترین راهکار‌های صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

گفتنی است در حال حاضر بیش از یک میلیون و چهارصد و هشتاد هزار مشترک از خدمات شرکت گاز استان مازندران بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مردم بخاطر گرانیها تو تغذیه شون خیلی صرفه جویی کردن..اما گرما و گاز مربوط به سلامت تن وجسم هستش و اگه صرفه جویی کنند و مریض بشن کی میخاد هزینه دوا و درمان بده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه