English

از ابتدای سال تا کنون صورت گرفت؛

واگذاری ۳۸۷ انشعاب گاز رایگان در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 387 انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان واگذار شده است.

واگذاری 387 انشعاب گاز رایگان در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: تعداد 387 انشعاب گاز رایگان به ایثارگان و جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سطح استان از ابتدای سال تا کنون واگذار شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال، تعداد 195 انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده های شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای ۲۵درصد با هزینهی بخشودگی 430 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به این شرکت در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

علوی گفت: از ابتدای سال تا کنون 66مددجوی کمیته امداد و75 مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه این انشعابات بیش از 297 میلیون ریال شده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها، اماکن مذهبی و مدارس خیر ساز با هزینه ی بیش از 103 میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه