English

خبرهای خوش شورای اسلامی شهر نوشهر به شهروندان؛

بهره برداری رسمی نیروگاه زباله سوز نوشهر و کلنگ‌زنی پروژه احداث پل‌ درون شهری ماشلک

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر گفت: دقایقی پس از بهره برداری رسمی نیروگاه زباله سوز نوشهر توسط رئیس جمهوری، کلنگ زنی و پروژه احداث پل‌ درون شهری ماشلک نیز آغاز می‌شود.

بهره برداری رسمی نیروگاه زباله سوز نوشهر و کلنگ‌زنی پروژه احداث پل‌ درون شهری ماشلک

به گزارش موج مازندران، جمیله هاشمی با اشاره به در پیش بودن افتتاح و بهره‌برداری رسمی از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اظهار داشت: ‌نیروگاه زباله‌سوز شهرستان نوشهر که کلنگ‌زنی آن در سال۱۳۹۰ در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار توسط مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به زمین زده شد، با همت و پشتکار همه مسئولان وقت و فعلی به مرحله اجرایی رسید و با عنایت خداوند متعال روز 27 آذر امسال به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شورای شهر نوشهر و نیروگاه زباله سوز نوشهر

وی ادامه داد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای تصمیم مهم دیگری در صحن شورا توسط اعضای شورای شهر و شهردار نوشهر اتخاذ گردید و آن کلنگ‌زنی پروژه احداث پل جدید درون شهری بر روی رودخانه ماشلک هم‌زمان با افتتاح نیروگاه زباله سوز توسط مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر گفت: در راستای عملیاتی شدن پروژه جدید، گره و معضل ترافیکی چندین ساله با احداث پل جدید به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه شهری محقق خواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی نسل حاضر، هدیه ارزشمندی برای نسل‌های بعدی به ارمغان خواهد آورد.

شورای شهر نوشهر و نیروگاه زباله سوز نوشهر

وی درباره جزئیات طرح احداث پل ماشلک تصریح کرد: اعتبار برآوردی این پل حدود 38 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری نوشهر پیش بینی شده است که امیدواریم با قول مساعد و پیگیری‌های دکتر محسنی نماینده مردم شریف شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به شهرداری نوشهر و تسریع در انجام پروژه از منابع دولتی نیز بهره‌مند گردیم.

هاشمی بیان کرد: پل جدید ماشلک نوشهر متناسب و همگون با مبلمان شهری، گردشگری و معماری منطقه احداث خواهد شد و همگان شاهد اثرات بسیار مثبت توسعه‌ای آن در سال‌های آتی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه