English

فرماندار نوشهر خبر داد

بررسی طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها و برقراری ایست و بازرسی در نوشهر

جلسه قرارگاه هماهنگی، پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور اعضای این قرارگاه در فرمانداری شهرستان نوشهر برگزار شد.

بررسی طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها و برقراری ایست و بازرسی در نوشهر

به گزارش موج مازندران، سعید یزدانی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به طرح جامع محدودیت‌های کرونایی و با اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان نوشهر، تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو قرارگاه ستاد کرونا و گروه‌های جهادی شهرستان نوشهر در راستای اجرای کامل دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا در حال ارائه خدمات و اجرای مصوبات هستند.

وی با اشاره به شیوع موج سوم کرونا و شیب صعودی ابتلا و فوتی‌‌های ناشی از این بیماری در کشور، ادامه داد: امیدواریم با توکل برخدا و با همکاری و هماهنگی همه نهادهای مسئول بتوانیم با اجرای دقیق و درست طرح شهید قاسم سلیمانی، زنجیره شیوع بیماری کرونا را قطع و این بیماری را کنترل کنیم.

فرماندار نوشهر با قدردانی از مشارکت اکثریت شهروندان و صاحبان اصناف و کسبه در همکاری با اعضای قرارگاه و تقدیر از فعالیت‌های مستمر تیم‌های اعزامی در اجرای مصوبات و روند امور در سطح شهرستان نوشهر گفت: با تشدید اجرای مفاد مصوبات جلسه اول قرارگاه که با حضور دکتر محسنی بندپی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندهی سپاه تصویب شد بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم و با برخورد با متخلفان کرونایی برخورد شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنای کار همه دستگاه‌های اجرایی باید سلامت محور باشد، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرایی تصمیمات قرارگاه کرونا هستند و بهترین راه شکست و قطع زنجیره کرونا را رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم دانستند.

یزدانی در ادامه این جلسه از ایثارگران بهداشت و سلامت قدردانی کرد و افزود: امروز به واسطه ارائه خدمات چندین ماهه زحمتکشان کادر درمان، پزشکان و پرستاران جهت کنترل ویروس کرونا در شهرستان بر خودمان می‌بالیم و از همه اعضای ستاد مقابله با کرونا بابت تلاش‌های آنها سپاسگزاری و قدردانی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه