English

فرماندار سوادکوه خبر داد:

محدودیت تردد در مناطق گردشگری شهرستان سوادکوه

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: به علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تعطیلات آخر هفته، اقداماتی از سوی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محدودیت رفت آمد به مناطق روستایی و مناطق گردشگری این منطقه اعمال می شود.

محدودیت تردد در مناطق گردشگری شهرستان سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سعید یزدانی اظهار داشت: ورودی منطقه آزادمهر به سمت ولوپی به قصد رفتن به روستاهای گردشگری خصوصاً دراسله محدود و فقط با هماهنگی با نیروی انتظامی امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد :  دیگر محدودیتها شامل ورودی ورسک و اجت و منطقه گردشگری دریاچه شورمست می باشد.

یزدانی تصریح کرد : ورود مسافران و گردشگران به منطقه بزلا، دریاچه شورمست و سایر مناطق تفریحی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه روستائیان غیربومی از ورود به روستاهای شهرستان جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان خودداری کنند ادامه داد: در مناطق روستایی از جمله خانقاپی (فلورد) محدودیت رفت و آمد وضع شده و فقط ساکنین روستا می توانند تردد کنند.

یزدانی گفت: مصوبات ستادی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان با جدیت اعمال می‌شوند که بر این اساس در همه محیط های کاری مختلف از جمله ادارات، بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، فعالیتهای عمرانی و اصناف مختلف؛ استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه