English

ناظر گمرکات استان مازندران خبر داد:

واردات بیش از ۲۴۴ میلیون دلار کالا از گمرکات مازندران

ناظر گمرکات مازندران گفت: در سه ماهه نخست امسال واردات انواع کالا به مازندران از مرز 244 میلیون و 275 هزار دلار گذشت.

واردات بیش از 244 میلیون دلار کالا از گمرکات مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی یوسفی‌منش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  درآمد کسب شده گمرکات مازندران از این میزان مبادله کالا با احتساب ضمانت نامه از ۹۳۲ میلیارد و۹۱۸ میلیون ریال گذشت.

وی ادامه داد : در این مدت از ۲۳ کشور مختلف جهان نظیر کشورهای فدراسیون روسیه، امارات، ترکیه، آلمان، هلند و... بیش از ۷۵۰ هزار تن انواع کالا از طریق گمرکات استان مازندران در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران تصریح کرد: اقلام عمده کالاهای وارداتی گمرکات مازندران شامل جو دامی به ارزش ۷۳ میلیون و ۹۷۶ هزار دلار و سهم ارزشی۳۰ درصد، ذرت دامی به ارزش ۶۴ میلیون و ۲۲۳ هزاردلار و سهم ارزشی ۲۶ درصد، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی به ارزش۶۰ میلیون و ۷۷۶ هزار دلار و سهم ارزشی ۲۵ درصد، دانه‌های روغنی به ارزش ۷ میلیون و۸۱۷ هزار دلار و سهم ارزشی ۳ درصد،گندم به ارزش ۵ میلیون و ۱۹۹ هزار دلار و سهم ارزشی ۲ درصد و چوب به ارزش ۴ میلیون و۷۳۰ هزار دلار و سهم ارزشی ۲ درصد بوده است.

وی بیان داشت: بر این اساس در سه ماهه نخست امسال ۱۸۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۴۲ میلیون و ۶۸۶ هزار دلار از طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل، ساری و فریدونکنار به کشورهای عراق، قزاقستان، فدراسیون روسیه، ترکمنستان، افغانستان، امارات و... صادر شده است.

یوسفی منش بیان داشت: اقلام عمده صادراتی گمرکات مازندران در این مدت به ترتیب فرآورده‌های لبنی به ارزش ۲۳ میلیون و ۸۹۲ هزار دلار و سهم ارزشی ۵۶ درصد، سیمان به ارزش ۳ میلیون و ۱۱۴ هزار دلار و سهم ارزشی ۷ درصد، بستنی به ارزش ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار دلار و سهم ارزشی ۵ درصد، آب میوه به ارزش یک میلیون و ۴۲۴ هزار دلار و سهم ارزشی ۳ درصد و کاغذ به ارزش یک میلیون و ۳۲۲ هزار دلار و سهم ارزشی ۳ درصد بوده است.

وی گفت: در همین مدت ۴۴۲ تن کانتینر خالی، سیگار، مصنوعات پلاستیکی، لوله حفاری، موادشیمیایی و تخته نراد به ارزش ۲ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۶۸ دلار از طریق گمرکات استان مازندران به امارات، مقصد مناطق ویژه اقتصادی ایران و عراق ترانزیت خارجی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه