English

رئیس دادگستری چالوس:

مبارزه با فساد در اولویت دستگاه قضایی است

رئیس دادگستری چالوس گفت : دستگاه قضایی به جایی رسید که بدون مماشات با همه نهادهای در حال مبارزه با فساد و احیای منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال است

مبارزه با فساد در اولویت دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی ادبی فیروزجایی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:برخورد قاطع با افرادی که به صورت اراذل و اوباش فعالیت داشتند انجام شد و مبارزه با فساد ادامه خواهد یافت و حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است.

وی ادامه داد : دادگستری ملجا و پناهگاه مردم است و باید احساس کنند حقشان گرفته می شود و مظلومین احساس امنیت و عدالت داشته باشند و ظالمان احساس ترس داشته باشند و بدانند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فیروزجایی تصریح کرد: آمار ورودی پرونده ها در سه ماهه نخست امسال 39752 فقره، رسیدگی شده و خروجی پرونده ها 43762 فقره و مانده پایان دوره تعداد 4705 فقره با عملکرد مثبت 4010 مورد است.

وی گفت : امروز اگر دستگاه قضایی با اقتدار و استقلال در مقابل فساد و ظلم ایستاده قطعا نتیجه تفکر الهی شهید بهشتی و حضرت امام (ره) و همچنین تفکرات ملکوتی حضرت امام خامنه ای است.

رئیس دادگستری چالوس اذعان داشت:  سیاست کلی مرجع قضایی مبارزه با فساد، حفظ حقوق بیت المال، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت انسانی، حفظ حقوق زندانیان و احیای حقوق عامه است.

وی گفت: در دوره مدیریت جدید دستگاه قضا مبارزه با فساد و حفظ کرامت انسانی و احیای فرهنگ صلح و سازش در اولویت قرار گرفته و ما هم در همین راستا سعی کردیم که فعالیت قاطعی داشته باشیم.

رئیس دادگستری چالوس تاکید کرد: امروز دستگاه قضایی به جایی رسیده که در بحث حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با فساد بدون هیچ مماشات با همه عوامل در این بخش مبارزه می کند.

وی بیان داشت: در حوزه شهرستان هم در مبارزه با مفاسد، حفظ حقوق بیت المال و احیای منابع ملی و اجرای احکام گام های قاطعی برداشته شد. احکامی داشتیم که حدود ۱۲ سال اجرا نشده بود اما در این مدت اجرایی گردید و در همین راستا تمام احکام قضایی که راجع به منابع ملی صادر شده را اجرا خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه