English

عمرانی:

حمایت قوه قضائیه از واحدهای تولیدی، قطعی و حتمی است

معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با نقش دستگاه قضایی در کمک به رونق تولید گفت: حمایت قوه قضائیه از تولید، سرمایه گذاری، اشتغال و احیاء واحدهای تولیدی خُرد و کلان قطعی و حتمی است.

حمایت قوه قضائیه از واحدهای تولیدی، قطعی و حتمی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، جلسه قرارگاه رونق تولید با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و القاصی دادستان تهران برگزار شد.

عمرانی در حاشیه این جلسه در رابطه با نقش دستگاه قضایی در کمک به رونق تولید اظهار کرد: حمایت قوه قضائیه از تولید، سرمایه گذاری، اشتغال و احیاء واحدهای تولیدی خُرد و کلان قطعی و حتمی است.

وی تصریح کرد: دادستانی کل کشور در اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستور و پیگیری ریاست محترم قوه قضائیه و همگام با سایر واحدهای قوه قضاییه، تلاش می‌کند تا با مدیریت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی دادستان‌های سراسر کشور، مدیران با انگیزه و جهادی را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم عزیز یاری کند.

این مقام قضایی افزود: دادسراها علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در مبارزه با موانع تولید که در لباس فساد ظاهر می شوند، در اجرا و رصد برنامه‌های تامین مایحتاج عمومی، کالاهای اساسی، تنظیم بازار، رونق تولید و اشتغال نیز نظارت می کنند.

معاون دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته ادامه داد: بخشی از مشکلات اقتصادی و تولیدی کشور در ساختارهای غلط و تاریخ گذشته، نحوه صدور مجوزها، کارت‌های بی هویت بازرگانی، فرار مالیاتی، پولشویی، نحوه ثبت سفارشات، بد اظهاری، قاچاق سازمان یافته، قوانین و مقررات دست و پاگیر، امضاهای طلایی، رانت، عدم شفافیت و تاخیر در بهره برداری از سامانه‌ها و دولت الکترونیک ریشه دارد.

عمرانی در پایان گفت: قوه قضائیه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و همکاری دستگاه‌های دیگر، اصلاح ساختارها و تحول واقعی در رونق تولید و خود کفایی را نصب العین قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه