English

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل خبر داد:

ترخیص ۲۴ بیمار کرونایی از بیمارستان آمل

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل گفت: از آغاز بحران کرونایی تا کنون در شهرستان آمل 24 بیمار کرونایی بعداز مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.

ترخیص 24 بیمار کرونایی از بیمارستان آمل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، فرامز اکبری اظهار داشت: بیمارستان دولتی امام خمینی آمل در کنار سه بیمارستان استان مازندران از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان معین شهرهای فریدونکنار، نور، محمودآباد و آمل جهت پذیرش و درمان بیماران کرونایی تعیین شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بیمارستان دولتی امام خمینی آمل که معین سه بیمارستان دولتی دیگر و یک بیمارستان خصوصی تخصص و فوق تخصص و همچنین ۴۵ مرکز درمانی و ۱۵۳ خانه بهداشت به ارائه خدمات می‌پردازند.

اکبری اذعان داشت: ۷۰۰ پرسنل کادر درمانی در این مراکز و خانه مشغول خدمت هستند که نسبت به تعداد مراکز نصف پرسنل شامل می‌شود و  در اجرای طرح پزشک خانواده حدود ۹۰ پزشک در این شهرستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آمل گفت: جهت ارائه حمایت از ستاد مبارزه با کرونا از سوی خیرین آملی حدود یک هزار عدد کیت حفاظت فردی، یک هزار عدد ماسک N90 و ۲۴۰ عدد حفاظ صورت به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان خریداری و در بیمارستان معین این شهرستان توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه