English

اهرم نظارتی مجلس باید همانند شمشیر دودم عمل کند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق‌های غیرمنصفانه و نجومی از بی‌عرضگی و سوءتدبیر برخی مدیران ناشی می‌شود و اهرم نظارتی مجلس باید همانند شمشیر دودم عمل کند.

به گزارش خبرگزاری موج؛ سیدعلی ادیانی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه این‌ هفته با بیان اینکه روز قدس از ابتکارات ارزشمند امام راحل است، اظهار کرد: یکی از راهبردهای امروز دنیا و یکی از ابزارهای مدیریت جامعه و امور بشری مفهوم‌سازی و خلق واژه‌های کلیدی است.

وی افزود: در دنیای کنونی اداره امور آدم و عالم را در زیر چتر واژه‌ها و مفاهیم رویت می‌کنیم و کلیدواژه‌هایی همچون دموکراسی، حقوق بشر، محیط زیست، تساوی و برابری و هم‌گرایی بدون در نظر گرفتن جنسیت از جمله آن است.

ادیانی با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های هوشمندی امام راحل، مفهوم سازی در انقلاب بود، تصریح کرد: مفاهیمی مثل ولایت فقیه جریان حکومت‌ها را در نگاه آدم‌ها تغییر داد و خلق روز قدس یکی از آنهاست.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پدیده روز قدس که توسط امام راحل متولد شد، جزو الهامات معنوی و عرفانی است و در زمان و زبان یک انسان عادی این مفاهیم موج آفرین خلق نمی‌شود.

ادیانی بیان کرد: زمانی تنها مردم ایران در دفاع از قدس شریف و دفاع از حمایت مردم مظلوم فلسطین راه‌پیمایی می‌کردند و امروز در بیش از ۸۰ کشور جهان حتی در دل کشورهای آمریکایی دفاع از قدس را فریاد می‌زنند و این میوه شجره طیبه‌ای است که امام عزیزمان کاشت و نقطه اتصالی برای وحدت همه نیروهای مسلمان شد.

وی با بیان اینکه مشت‌های گره‌کرده مسلمانان در جهان اسلام، موشک‌های دوربرد حزب‌الله و جبهه مقاومت برای به آتش کشیدن صهیونیست است، افزود: امروز تلاویو به‌شدت از به خطر افتادن امنیت خود می‌ترسد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن بیدار و منتظر خفتن ماست، اگر ما آرام آرام و با لبخند پیش رویم و با دستمال دیپلماسی پشت میز بنشینیم، آنها با خنجر کینه از زیر میز قلب ما را نشانه می‌گیرند و نیاز است که در مقابل دسیسه دشمن هوشیار باشیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از انقلابیونی که بالا رفتن از دیوار لانه جاسوسی آمریکا و به تسخیر درآوردن آن به فرمان امام راحل را افتخار می‌دانستند، امروز از بعضی از شعارها و اندیشه‌ها که جزو اصول راه امام راحل است، پشیمان شده‌اند و کلیدواژه‌های انقلاب را بی‌اعتبار ساختند.

ادیانی با بیان اینکه برخی از مسؤولان از درون نظام به رژیم صهیونیستی و آمریکا کُد می‌دهند، تصریح کرد: موضوع انرژی هسته‌ای نیز برای اولین‌بار از تریبون مجلس و توسط یکی از نمایندگان منتخب مردم و کشور اتفاق افتاد و این نخودی‌های بی‌خودی در صف دشمنان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: اولویت کار مجلس دهم، اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ انقلابی و دینی و مبارزه با مدیران بی‌‌عرضه و دستگاه‌های نالایق است که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده‌اند.

این مسؤول در پایان گفت: حقوق‌های غیرمنصفانه و نجومی از بی‌عرضگی و سوءتدبیر برخی مدیران ناشی می‌شود و اهرم نظارتی مجلس باید همانند شمشیر دودم عمل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه