English

مدیرانی با حقوق‌های نجومی به جای خدمت به مردم، مردم را به خدمت گرفته‌اند

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عدم پیگیری جدی دولت در برخورد با فیش‌های نجومی تصریح کرد مدیرانی با حقوق‌های نجومی به جای خدمت به مردم، مردم را به خدمت خود گرفته‌اند.

مدیرانی با حقوق‌های نجومی به جای خدمت به مردم، مردم را به خدمت گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امروز با انتشار فیش‌های حقوقی برخی مسوولین متوجه شدیم افرادی هستند که به ناحق خون ملت ایران را به اسم داشتن مسوولیت‌ می‌مکند و به جای آنکه به مردم خدمت کنند، دارند مردم را به خدمت می‌گیرند تا بر اموال و دارایی‌هایشان بیافزایند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: راحت‌طلبی، دنیاخواهی و رفاه‌طلبی مسوولین از نابخشودنی‌ترین گناهانی است که موجب دلسرد شدن مردمی می‌شود که در سخت‌ترین شرایط از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز با انتشار فیش‌های حقوقی برخی مسوولین متوجه شدیم افرادی هستند که به ناحق خون ملت ایران را به اسم داشتن مسوولیت‌، می‌مکند و به جای آنکه به مردم خدمت کنند، دارند مردم را به خدمت می‌گیرند تا بر اموال و دارایی‌هایشان بیافزایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: متأسفانه این مسأله از مسائلی بسیار جانسوز و دردآور است و به هیچ وجه جای تسامح ندارد. همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناها است و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»

این تشکل دانشجویی بر این باور است که اکثر مدیران جمهوری اسلامی از این فساد به دورند و عده‌ محدودی هستند که این چنین به ملت ایران خیانت می‌کنند؛ فلذا از همه‌ مسوولین خواستند با شفاف‌سازی حقوق‌های خود این مدعا را به مردم ثابت کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: خصوصاً آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که مسوول مستقیم رسیدگی به این قضیه هستند شایسته است که از خود شروع کرده و با شفاف‌سازی اموال و دارایی‌های خود و سپس با شفاف‌سازیِ تک تک گام‌هایی که برای حل این مشکل برداشته‌اند، در جهت تنویر افکار عمومی حرکت کنند.

بسیج دانشجویی از تمام مسوولین بلندپایه‌ لشکری و کشوری دعوت به عمل آورد تا با شفاف‌سازی اقتصادی نشان دهند که اکثر مدیران دستگاه‌ها انسان‌های پاک‌دستی هستند و همچنین از این طریق آن عده‌ معدود سوءاستفاده گر را نیز رسوا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه