English

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

بهره برداری بیش از ۳۵۲ میلیار ریال پروژ برق در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۱۱۰ پروژه شرکت توزیع برق مازندران با اعتبار ۳۵۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بهره برداری بیش از 352 میلیار ریال پروژ برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، رضا غفاری  اظهار داشت :  این پروژه ها را در زمینه رفع ضعف ولتاژ ، کاهش تلفات ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع ، مرمت شبکه روستایی ، رینگ و قدرت مانور ، توسعه و احداث شبکه های شهری ، توسعه فیدر ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی می باشد.

وی ادامه داد : از بین ۱۱۰ پروژه قابل بهره برداری در حوزه توزیع برق مازندران هفت پروژه هر یک با مبلغ بیش  از پنج میلیارد ریال است که در شهرستان های ساری ، بابل و فریدونکنار به بهره برداری می رسد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: از ۱۰۳ پروژه زیر پنج میلیارد ریال که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ۱۴ پروژه مربوط به شهرستان میاندورود ، ۱۰ پروژه در سوادکوه ، ۱۰ پروژه در شرق آمل ، ۹ پروژه در بابلسر ، هشت پروژه در جنوب ساری ، چهار پروژه در جویبار ، پنج پروژه در نکا ، پنج پروژه در قائمشهر ، سه پروژه در سیمرغ ، سوادکوه شمالی ، امیرکلا و شمال ساری و یک پروژه در بهشهر خواهد بود .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه