English

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

۲۰ درصد تخفیف برای مشترکان کم مصرف

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بر اساس ابلاغیه وزرات نیرو مشترکانی که تا 400 کیلووات برق مصرف کنند تا 20 درصد تخفیف می‌گیرند و مشترکانی که بیش از این مقدار مصرف کنند 16 درصد جریمه می‌شوند.

20 درصد تخفیف برای مشترکان کم مصرف

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، رضا غفاری اظهار داشت: در پی ابلاغ استانداری مازندران به مجموعه دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها ساعت کاری این دستگاه‌ها از 6و نیم صبح آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: 28 همیار انرژی از صبح امروز با حضور سرزده در دستگاه‌های اجرایی استان بر روند اجرای این بخشنامه نظارت می‌کنند.

غفاری بیان داشت : اسامی ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی که این بخشنامه را رعایت نکنند علاوه بر استانداری به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اعلام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرا این بخشنامه بر عهده مدیران هر دستگاه اجرایی است از آنان خواست ساعت پایان کار را حتما در ساعت 13و سی دقیقه اعلام کنند.

وی تغییر ساعت کاری را یکی از راه‌های کاهش مصرف انرژی در ادارات اعلام کرد و افزود: تنظیم درجه کولر از 24تا 26، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از نور طبیعی محیط از جمله راهکار‌های ساده برای مصرف بهینه انرژی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه