English

لاریجانی :

همه مدیران بازنشسته در مجلس کنار گذاشته شده‌اند

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور ندارد.

همه مدیران بازنشسته در مجلس کنار گذاشته شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1398 در تذکری شفاهی، بیان‌ کرد: بنده شخصا چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات به هیات رییسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا در هیات رییسه گیر کرده و به کمیسیون نرفته است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: این موضوع را در هیات رییسه پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر تحقیق و تفحصی از مجلس شورای اسلامی ارائه شد که آن نیز متوقف شده است. علاوه بر این قانون بازنشستگی در خود مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند. اگر مدیر بازنشسته‌ای حضور دارد شما یک نمونه بیاورید و سپس پشت تریبون صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه بیان کرد: در خصوص شفاف‌سازی حقوق مسئولان نیز شاهد هستیم که برای نمایندگان این امر اجرایی شده اما خبری از اجرایی شدن این قانون در خصوص مدیران مجلس شورای اسلامی نیست.

لاریجانی در پاسخ به وی اظهار کرد: این موضوع در هیات رییسه مطرح شد و بنده گفتم که هم برای نمایندگان و هم برای مدیران باید اجرایی شود دولت نیز ادعای بلاوجهی کرد که ما آن را بررسی کردیم و در نهایت الان حقوق مدیران نیز روی سایت موجود است و قابل دسترسی برای همه افراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی