English

نماینده ولی فقیه در سپاه چالوس تاکید کرد:

رونق تولید چراغ امید را در جامعه روشن می کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان چالوس گفت: تحقق شعار سال اهداف مختلفی دارد که مهمترین آن این است که رونق تولید چراغ امید را در جامعه روشن می کند.

رونق تولید چراغ امید را در جامعه روشن می کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران حجت الاسلام سید میثم نبوی اظهار داشت: انتخاب و اعلام شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر، اقدامی هوشمندانه است که علاوه بر ایجاد انگیزش به تقویت و تجمیع و تمرکز اراده‌ها، گفتمان سازی ملی، تقویت روحیه باورسازی و ایمان به هدف، نشاط بخشی اجتماعی در سطح جامعه، فرهنگ‌سازی و ادبیات‌سازی عالمانه می‌انجامد.

وی ادامه داد :  مروری بر شعار‌های انتخاب شده سال‌های گذشته نشان می‌دهد که شعار‌های انتخاب شده، اولاً در طول یکدیگرند، ثانیاً اگر چه به نظر می‌رسد غلبه با شعار‌های اقتصادی است، اما دارای آثار بلند مدت فرهنگی است، ثالثاً روح حاکم بر تمامی شعار‌ها توجه ویژه به فرهنگ ناب و سبک زندگی ایرانی اسلامی است، رابعاً ریشه در اصول حکمت متعالی اسلام و برگرفته از احادیث و روایات اهل‌بیت است و خامساً تکمیل کننده پازل‌های پیشرفت و آبادانی است و همین پنج نکته مهم، ما را به تعظیم و تکریم در برابر فراست، هوشمندی و تدبیر حضرت امام خامنه‌ای وامی‌دارد. بر این اساس شعار رونق تولید را نمی‌توان مجرد و مستقل از شعار سال‌های پیش بررسی و تحلیل کرد.

نبوی تاکید کرد: تولید؛ یک واژه فراگیر است که همه نیاز‌های زندگی مردم در زمینه‌های «صنعتی»، «کشاورزی»، «دامی»، «صنایع دستی»، «تولیدات خانگی»، «تولید علم»، «صنایع دانش‌بنیان»، «فناوری و تکنولوژی» و «تربیت نیروی انسانی» را در بر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان چالوس تصریح کرد: رونق تولید مانند دومینو عمل می‌کند و مستقیم و غیرمستقیم موجب دستیابی و تحقق ده‌ها هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت در کشور خواهد شد.

وی گفت: رفع مشکلات تعطیلی و کم‌کاری کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی ، افزایش قدرت خرید مردم ، کاهش معضلات نظام بانکی  ، کاهش تورم ، بالا بردن ارزش پول ملی ، رفع مشکل فقر  ، بی نیازی کشور ازبیگانه و دشمن ، رفع مشکل کسری بودجه  ، کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش  و بی اثر کردن تحریم ها  مهمترین اهداف تحقق رونق تولید بعنوان شعار سال است.

نبوی اظهار داشت : رونق تولید سبب تحول بنیادین در حوزه علوم و معارف انسانی و اخلاق اجتماعی شده و تولید اعتماد عمومی می‌کندو باور ملی به نظام اسلامی را تقویت می‌کند.

وی با بیان ایننکه تحقق شعار سال تولید انگیزه و اراده به همراه دارد بیان داشت : ضمن روشن کردن چراغ امید  در جامعه نشاط اجتماعی تولید می‌کند و تقویت استحکام درونی نظام را  به همراه دارد.

نبوی اذعان داشت: چه زیباست که چله دوم و گام دوم انقلاب اسلامی را با شعار بامسما و پرمحتوای رونق تولید آغاز می‌کنیم و این بدان معناست که قدم اول برای تحقق گام دوم انقلاب، تلاش همگانی، انقلابی و جهادی برای رونق بخشی به تولید در تمامی حوزه‌ها و مصادیق در کشور است.

وی گفت: در شرایط کنونی در کشور، از یک‌سو تمامی زیرساخت‌های لازم برای رونق‌بخشی به تولید مهیا و آماده است و از دیگرسو کشور از بالاترین فرصت جوانی برای تحقق آمال و آرزو‌های نظام اسلامی و مردم بهره می‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان چالوس گفت: بی شک اگرشور رونق تولید درکشورفراگیرشودبه رغم همه مشکلات داخلی وتحمیلی وتحریم ها،وکارشکنی های دشمنان،درخت تولید درکشور خیلی زودتر از آنکه تصور شود به بارخواهدنشست وکشور ومردم از برکات رونق تولید بهره مندخواهندشد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه