English

احمدی لاشکی:

تحقق شعار سال توسعه اقتصادی را به همراه دارد

نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال توسعه اقتصادی را به همراه دارد و مسئولین باید برنامه ریزی مدون در این زمینه داشته باشند.

تحقق شعار سال توسعه اقتصادی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: ریل گذاری برای سال توسط مقام معظم رهبری گذاشته شد و مهمترین آن نامگذاری رونق تولید برای شعار سال بوده که مهمترین پیام شعار  سال اشتغالزایی بوده است.

وی ادامه داد:در حوزه رونق تولید باید برنامه ریزی اساسی و اصولی انجام شود تا بتوانیم با اجرایی کردن شعار سال اقتصاد کشور را پویا کنیم.

احمدی لاشکی بیان داشت: امید دارم با تدبیر مسئولین از امروز برنامه تحقق شعار سال در کشور برنامه داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید داشت: همه ادارات و نهادها موظف هستند برای اجرایی کردن شعار سال برنامه ریزی داشته باشند و مهمترین آنها رفع مشکلات تولید کنندگان است که به نظر می رسد به طور ویژه باید به این موضوع پرداخته شود.

وی با اشاره به سیل اخیر در شرق استان مازندران و ابراز همدردی با سیل زدگان گفت: در غرب مازندران نیز بارها و بارها شاهد سیل بوده و خواهیم بود اما باید از سیل تجربه بیاموزیم و آن بودن در کنار مردم است  باید در بحران ها با مردم باشیم.

احمدی لاشکی تصریح کرد: از استاندار مازندران تشکر می کنم که در سیل اخیر همواره در کنار مردم بوده و در مسیر رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

وی گفت: در این روزها که در غرب استان مازندران شاهد حضور گردشگران هستیم مسئولین استانی حضورشان کمرنگ است تا بتوانند در توسعه صنعت گردشگری تاثیر گذار باشند.

احمدی لاشکی تاکید کرد: اقتصاد غرب مازندران در گرو رونق گردشگری است و باید شرایط را به طوری مهیا کنیم که حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود اما این روزها مسافران زیادی در غرب استان حضور نیافتند و سرمایه گذاران بخش گردشگری دغدغه جدی در این حوزه دارند.

وی گفت: استاندار مازندران باید بداند حضور در سیل و در کنار سیل زدگان ماندن خوب استان اما همه جای استان را باید دید و حضور در غرب استان که مناطق گردشگری محسوب می شود نیز مهم است اما امروز دور اول سفر نوروزی تمام شد خبری از مسئولان استانی در غرب استان نیست.

احمدی لاشکی بیان داشت: در بحث ساخت و ساز ترحم معنا ندارد و باید با شدت با ساخت و سازهای  غیر مجاز برخورد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه